آیین گرامیداشت تقدیر از اعضای هیات علمی نمونه کشوری برگزار و در این مراسم از 52 استاد تقدیر شد..

به گزارش روابط عمومی داانشگاه، مراسم تقدیر از اساتید نمونه کشوری با حضور وزیر علوم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

دکتر عبداله آقایی استاد مهندسی صنایع، دکتر کمال محامدپور استاد مخابرات، دو استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هستند که همزمان با سی امین دوره معرفی و تقدیراز اساتید نمونه کشوری معرفی و تکریم شدند.

در این مراسم با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان کشوری از 52 عضو هیأت علمی در رشته‌های مختلف و دانشگاه‌های سراسر کشور تقدیر شد.

طاهری مشاور رئیس مرکز هیأت‌های ممیزه وزارت علوم در سی امین دوره نکوداشت استاد نمونه اظهار داشت: این مراسم از سال تحصیلی 70 تا کنون برگزار و طی آن از 480 استاد از 54 دانشگاه تقدیر شده است. امسال و در سی امین دوره از 52 استاد استاد تجلیل می‌شود.

 طاهری افزود: فرایند انتخاب عضو هیأت علمی نمونه بر اساس دستور العمل مشخصی است که هر ساله بازنگری می‌شود. آخرین بازنگری سال 1400 بود و امسال بر اساس دستورالعمل، تقاضای دانشگاه‌ها را برای انتخاب اعضای هیأت علمی نمونه کشوری بررسی کردیم. بر اساس دستورالعمل اعضای هیأت علمی رسمی دانشگاه مجاز به تشکیل پرونده هستند، هر دانشگاه با داشتن 100 عضو هیأت علمی یک سهمیه برای ارسال پرونده دارد و حداکثر سقف 6 نفر است.

وی افزود: حدود 20 نفر در رشته های علوم فنی و مهندسی، 13 نفر در علوم پایه، 12 نفر در علوم انسانی، 6 نفر در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و 1 نفر در حوزه هنر و معماری انتخاب شدند همینطور تعداد بانوان انتخاب شده برای تقدیر امسال از هر سال بیشتر بود.

 
 
 
تاریخ:
1402/02/12
تعداد بازدید:
6025
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.