فاز دوم مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شامل آزمایشگاه نمونه‌سازی سریع با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به بهره برداری رسید

دومین فاز مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گشایش یافت 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و حسن کریمی مزرعه شاهی رئیس و بیژن معاونی رئیس مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور در دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه، ضمن گشایش فاز دوم مرکز نوآوری دانشگاه، از واحدهای فناور مستقر در این مرکز بازدید کردند.
 

بیژن معاونی رئیس مرکز رشد دانشگاه بیان کرد: پیش از این و در سال 97، فاز اول مرکز نوآوری در دانشکده مکانیک راه‌اندازی شد و در فاز دوم آن، آزمایشگاه نمونه‌سازی سریع افتتاح شد.

وی بیان کرد: مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیر شامل فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، هسته‌های کارآفرین و خلاق، مشاوران و مربیان استارت‌آپی است.

این مرکز ظرفیت 20 شرکت فناور و خلاق را داراست و در حال حاضر شرکت‌هایی در حوزه حمل و نقل، فناوری‌های دیجیتال، زیست‌فناوری، ساختمان و مکانیک در این مرکز نوآوری فعال هستند تا ایده‌های نوآورانه خود را تجاری سازی کنند.

فضای کار اشتراکی مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیر با ظرفیت استقرار 14 تیم فناور، زمینه را برای تبدیل ایده‌های نوآورانه به محصولات دانش‌بنیان و خلاق فراهم کرده است.

 

تاریخ:
1401/02/19
تعداد بازدید:
1598
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.