نشست روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صبح سه شنبه 9 فروردین، نشست روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با موضوع از سرگیری آموزش حضوری با حضور وزیر محترم علوم آقای دکتر زلفی گل برگزار شد.

در این نشست که با حضور روسای دانشگاه های شهر تهران در محل سالن شهدای جهاد علمی ستاد وزارت علوم و همچنین حضور مجازی روسای سایر دانشگاه ها برگزار شد؛ مسائل مربوط به مشکلات آغاز آموزش حضوری از 14 فروردین ماه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اهمیت شروع آموزش حضوری دانشگاه ها در تمامی مقاطع آموزش عالی افزود: وزارت علوم ضمن رصد فعالیت های دانشگاه در زمینه برقراری کلاس ها و حضور دانشجویان به صورت حضوری، دانشگاه هایی که عملکرد بهتری داشته باشند مورد تشویق قرار خواهند گرفت و در این رابطه اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

در ادامه معاون آموزشی وزارت عتف، رئیس مرکز حراست و نماینده سازمان امور دانشجویان به بیان نظرات خود پرداختند.

در پایان، روسای دانشگاه ها در رابطه با حضوری شدن آموزش عالی به بیان نقطه نظرات و مشکلات دانشگاه ها پرداختند. وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی، وضعیت انجمن های علمی و نهادهای فرهنگی در دانشگاه و حفظ آموزش مجازی در دانشگاه ها از جمله نکاتی بود که بیشتر مورد توجه قرار گرفت. همچنین روسای دانشگاه ها از اعتبارات مازاد تخصیص داده شده در سال گذشته از مقام عالی وزارت تقدیر و تشکر کردند.
تاریخ:
1401/01/09
تعداد بازدید:
1794
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.